با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن یادگیری الکترونیکی ایران
آموزش از دور
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش ترکیبی سازمان های آموزشی درراستای اهداف برنامه سیپا (مطالعه موردی : تالاب های بین المللی استان سیستان و بلوچستان)

سمانه دلیربوستانسرایی؛ مهدیه رضایی؛ مریم لاریجانی؛ سیدمحمد شبیری

دوره 6، شماره 1 ، فروردین 1403، ، صفحه 9-28

https://doi.org/10.30473/idej.2024.67753.1155

چکیده
  هدف این پژوهش، طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش‌ترکیبی سازمان‌های آموزشی برنامه‌ سیپاجهت حفاظت از تالابهای بین المللی منطقه سیستان و بلوچستان است. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی- توسعه‌ای و از نظر روش آمیخته کیفی-کمی با رویکرد اکتشافی است. در بخش کیفی با تلفیق مدل یادگیری ترکیبی آی بی ام و اجزای برنامه سیپا، مؤلفه‌های اصلی الگو ‌استخراج ...  بیشتر