Document Type : scientific-research
Author
. Lecturer, Department of Studies of the English-speaking World, ICAR Université Lyon 2, France
Abstract
Introduction
In the context of collaborative online foreign language practice, we look at how metacognition and revealing of the self combine when the full potential of the digital tools are put to use. We present a qualitative study of a corpus of written contributions by English as a foreign language distance French learners and look into a model for teaching and learning in which emotions are integrated. We study how expression of emotion and commenting on learning are combined in the learners’ discourse. We thus give insight into the meeting point of technology on the one hand and learning and teaching strategies on the other hand, and detail diverse appropriation regimes within a community of trust (Privas-Bréauté & Rémon, 2018).
Keywords
Article Title [Persian]
انعکاس و آشکارسازی خود در تمرین آنلاین زبان خارجی
Author [Persian]
- ریمون ژوزفین
مدرس، گروه مطالعات جهان انگلیسی زبان، دانشگاه ICAR Lyon 2، فرانسه
Abstract [Persian]
در زمینه تمرین مشترک زبان خارجی آنلاین، ما به چگونگی ترکیب فراشناخت و آشکارسازی خود-ترکیب زمانی که از پتانسیل کامل ابزارهای دیجیتال استفاده می شود، نگاه می کنیم. ما یک مطالعه کیفی از مجموعهای از مشارکتهای مکتوب توسط انگلیسی بهعنوان یک زبان خارجی از راه دور زبانآموزان فرانسوی ارائه میکنیم و به مدلی برای آموزش و یادگیری میپردازیم که در آن احساسات ادغام شدهاند. ما مطالعه می کنیم که چگونه بیان احساسات و اظهار نظر در مورد یادگیری در گفتمان یادگیرندگان ترکیب می شود. در طول مطالعه ما، رژیمهای تخصیصی مختلفی ظاهر شد، مانند افزونگی، که در آن دانشآموز همان پیام را در انجمن و در یادداشت روزانه منتشر میکند، یا تخصیص تدریجی، که در آن دانشآموز از یک پست توصیفی در مورد واژگان به یک پست شامل استفاده از ضمیر اول شخص "من" برای یک پست عاطفی اجتماعی با استفاده از علامت تعجب و اشاره به خانواده. مواردی وجود داشت که ارجاع به فرآیندهای شناختی، شمول همسالان، آشکارسازی خود و استفاده از فناوری یک بافت پیچیده شناختی-اجتماعی-عاطفی را تشکیل میداد. ما این بافندگی را به مشارکت حداکثری یادگیرنده در قلب یک جامعه اعتماد مرتبط میکنیم و تلاش میکنیم تا این تعامل را الگوبرداری کنیم.
Keywords [Persian]
- نامزدی
- تمرین زبان آنلاین
- انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
- آشکارسازی خود