با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن یادگیری الکترونیکی ایران
تاثیر آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی درس هنر دانش آموزان دختر پایه هفتم متوسطه اول شهرستان گناباد

مهدیه مهدی زاده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 مهر 1402

https://doi.org/10.30473/idej.2023.10175

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش ترکیبی در نظام آموزش از دور بر عملکرد تحصیلی درس هنر دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول شهرستان گناباد در سال تحصیلی96-95 بود. پژوهش از نوع نیمه تجربی با طرح پژوهش پیش آزمون پس آزمون با گروه آزمایش و کنترل انجام شد. جامعه پژوهشی شامل کلیه دانش آموزان دختر پایه هفتم متوسطه اول در شهرستان گناباد بود، ...  بیشتر

اثربخشی دوره آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه هفتم در زمینه عکاسی در درس هنر

علی اکبر عجم؛ مهدیه مهدی زاده؛ جواد فرزانفر

دوره 4، شماره 1 ، فروردین 1401، ، صفحه 72-82

https://doi.org/10.30473/idej.2022.65176.1118

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف اثربخشی دوره یادگیری ترکیبی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه هفتم در زمینه عکاسی در درس هنر انجام شد. روش تحقیق نیمه آزمایشی با پس آزمون، پیش آزمون و گروه گواه بود. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه هفتم شهرستان گناباد می باشد. نمونه پژوهش 58 نفر بود که به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب و در دو گروه ...  بیشتر

تاثیر آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی درس هنر دانش آموزان دختر پایه هفتم متوسطه اول شهرستان گناباد

علی اکبر عجم؛ مهدیه مهدی زاده

دوره 1، شماره 1 ، تیر 1397، ، صفحه 61-74

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش ترکیبی در نظام آموزش از دور بر عملکرد تحصیلی درس هنر دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول شهرستان گناباد در سال تحصیلی96-95 بود. پژوهش از نوع نیمه تجربی با طرح پژوهش پیش آزمون پس آزمون با گروه آزمایش و کنترل انجام شد. جامعه پژوهشی شامل کلیه دانش آموزان دختر پایه هفتم متوسطه اول در شهرستان گناباد بود، ...  بیشتر