با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن یادگیری الکترونیکی ایران

آ

  • آبرود، علیرضا ارزیابی عملکرد برای توسعه مراکز آموزش مجازی با رویکرد کارت امتیازی متوازن( BSC) [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 73-81]

  • آیتی، محسن اثربخشی یادگیری ترکیبی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس چندپایه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 100-108]

  • آقایی، علیرضا تجربه‌نگاری جمعی از اعضای هیأت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون راهکارهای کاهش تقلب در آزمون‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]

  • آقاپور، بایرام رابطه سبک های تفکر و ویژگی‌های کارآفرینی اعضا هیات علمی در نظام آموزش از دور بایرام آقاپور ، رضا نوروززاده [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 31-44]

  • آقاپور، بایرام پداگوژی باز در اندیشه میشل فوکو و ژاک دریدا و تکوین آن در نظام آموزش ازدور [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 189-206]

  • آقاجان زاده، محمد فراتر از قرارداد: استدلال غنی شده در نوشتن L2 از طریق خواندن به کمک موبایل [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 36-47]

  • آقازاده، سلماز چالش های یادگیری آنلاین در آموزش عالی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 16-31]

  • آگاه هریس، مژگان شناسایی و واکاوی الزامات کلان آموزش آنلاین در آموزش عالی با تاکید بر اثر پاندمی کرونا [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-38]

ا

  • ابراهیمی، سمانه روابط ساده و چندگانه بین سهولت استفاده ادراک شده و سودمندی ادراک شده با پذیرش الکترونیکی در اساتید دانشگاه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 45-50]

  • ابراهیمی نیا، خسرو تحلیل نظام‌های آموزشی مبتنی بر آموزش باز: چالش‌ها و فرصت‌ها در حوزه یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 71-86]

  • ابوالحسنی، مریم بررسی و شناسایی موانع یادگیری الکترونیکی دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریز و ارائه الگو [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 65-80]

  • احدمطلق، احسان ارزیابی عملکرد برای توسعه مراکز آموزش مجازی با رویکرد کارت امتیازی متوازن( BSC) [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 73-81]

  • احمدی، حسن شیوه ارزشیابی معلمان از عملکرد دانش آموزان در دوران کرونا و چالش‌ها و راهکارها (بررسی تجربه زیسته والدین، معلمان و متخصصان) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 23-39]

  • احمدی، فاطمه تاثیر رویکرد استم بر مهارت حل مسئله دانش آموزان در آموزش علوم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 144-154]

  • احمدی، منیژه کووید و چالشهای آموزش از راه دور از دیدگاه دانشجویان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 99-115]

  • اسدی، ناصر تجربه‌نگاری جمعی از اعضای هیأت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون راهکارهای کاهش تقلب در آزمون‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]

  • اسکندریان، مهناز ارزیابی عملکرد برای توسعه مراکز آموزش مجازی با رویکرد کارت امتیازی متوازن( BSC) [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 73-81]

  • اسماعیلی درمیان، هادی تجربه‌نگاری جمعی از اعضای هیأت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون راهکارهای کاهش تقلب در آزمون‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]

  • اسماعیل زاده قمصری، زهرا تحلیل رابطه بین کیفیت سیستم آموزش الکترونیکی و عملکرد تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجوی دانشگاه کاشان) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 152-161]

  • اسمعیلی، زهره تجزیه و تحلیل شناسایی ویژگی های اخلاقی MOOC (دوره ها و آنلاین) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 104-112]

  • افشاری، اصغر تأثیر آموزش از راه دور بر انگیزه دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی با تمرکز بر جنسیت [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-97]

  • اکبریان خلیل آباد، محمد نقش گرایش به تفکرانتقادی و خودکارآمدی تحصیلی در پذیرش یادگیری الکترونیکی دانش‌آموزان پسر پایه دهم رشته های تجربی و ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 55-67]

  • اگاه هریس، مژگان ارائه مدل علی تأثیر درگیری تحصیلی بر خودتنظیمی تحصیلی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش واسطه‌ای الگوهای ارتباطی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 25-34]

  • الادسوسی، جبویجا خودکارآمدی معلمان پیش از خدمت در استفاده از نرم افزار منبع باز برای یادگیری در ایالت لاگوس [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 155-108]

  • الادوسوسی، جبویگا دسترسی معلمان دبیرستان به آزمایشگاه مجازی برای تدریس زیست شناسی در مدارس متوسطه در مینا، ایالت نیجر [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 21-35]

  • الارر، یوسف ادغام دانشجویان کارشناسی ارشد از رسانه های اجتماعی به حوزه مطالعاتی و خودکارآمدی در جنوب غربی نیجریه [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 9-16]

  • التامیرو، داگلاس زبان های خارجی و یادگیری به کمک کامپیوتر: اصول جدید برای ارزیابی زبان در تلگرام؟ [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 41-54]

  • الوبومی، ادومی ادغام دانشجویان کارشناسی ارشد از رسانه های اجتماعی به حوزه مطالعاتی و خودکارآمدی در جنوب غربی نیجریه [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 9-16]

  • انجم شعاع، لیلا دیدگاه کارشناسان و معلمان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به برنامه ی آماده سازی معلم زبان انگلیسی مبتنی بر آموزش انتقادی بر پایه ی فناوری [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 128-143]

ب

  • بابازاده، پریسا بررسی امکانات آموزش مجازی ریاضی در مقطع ابتدایی (مطالعه موردی mathsframe.co.uk) [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 23-30]

  • بچیر، بوهانیا استفاده از فناوری کمکی نوشتن برای بهبود عملکرد دانشجویان دانشگاه [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 55-68]

  • بچیر، بوهانیا استفاده از فناوری کمکی نوشتن برای بهبود عملکرد دانشجویان دانشگاه EFL [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 113-126]

  • بختیاری، رسول چالش های یادگیری آنلاین در آموزش عالی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 16-31]

  • بختیاری رنانی، اعظم ‌مدل‌یابی ساختاری وابستگی به شبکه‌های اجتماعی‌ دانش‌آموزان با عدم درگیری خانواده با توجه به نقش واسطه‌ای تاب‌آوری [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 140-151]

  • بختیاری رنانی، اعظم ارائه مدل علی تأثیر درگیری تحصیلی بر خودتنظیمی تحصیلی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش واسطه‌ای الگوهای ارتباطی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 25-34]

  • بیرانوند، زینب تبیین الگوی مفهومی تربیت جنسی در فضای مجازی مبتنی بر فلسفه برای کودکان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 100-115]

  • برقی، عیسی آسیب شناسی سیستم ارزشیابی مجازی در دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 62-72]

  • بستان پیرا، مریم طراحی الگوی یادگیری با استفاده از رویکرد ساختارگرایی در محیط یادگیری ترکیبی در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 59-70]

  • بیضوی، غزال تاثیر نرم افزار شخصی سازی شده خواندن بر تقویت مهارت خواندن و درک مطلب زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-22]

پ

  • پارساپور، نورالدین ارائه مدل علی عوامل موثر بر بکارگیری آموزش مداوم ضمن خدمت الکترونیکی در بین کارکنان لیزینگ بانک ملت [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 174-184]

  • پایوا، ورالوسیا ابزارهای دیجیتال برای توسعه مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 9-22]

  • پاویا، ورا لوسیا ابزارهای دیجیتال برای توسعه مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 69-82]

  • پتر، جوی ابوسده تأثیر مدل‌های ادغام فناوری بر مربیان و یادگیرندگان در دنیای شبکه‌ای: توسعه پیوندگرایی و مدل TPACK [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 118-127]

  • پیکارد، میشل فناوری در آموزش زبان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-2]

  • پوررسا، الهام دیدگاه معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی در مورد چالش ها و توانایی استفاده از کمک موبایل یادگیری زبان (MALL) در زمینه EFL [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 77-93]

  • پوررضا، رسول تأثیر آموزش ذهنیت فلسفی بر افزایش اثربخشی شیوه آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 40-58]

  • پورروستایی اردکانی، سعید طراحی و ارزیابی "دستیار آموزشی موسیقی": دستیار مبتنی بر وب برای تقویت یادگیری موسیقی شناختی و مهارتی در طول COVID-19 [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 170-186]

  • پورفخر، پژمان بررسی تاثیر استفاده از شبیه ساز مبتنی بر رایانه برمیزان خطای عملکردی دانشجویان کارشناسی بیهوشی در خصوص آماده سازی بیمار جهت انجام انتوباسیون و بهبود مهارت لارنگوسکوپی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 81-89]

ت

  • تاج الدینی، مسعود تلفیق دیدگاههای حمایتی و متقابل:دیدگاه فراشناختی بر مهارت نوشتاری و خود کار آمدی فراگیران زبان دوم [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 39-64]

  • تراب زاده، شیما بررسی اضطراب خواندن زبان خارجی در یادگیری زبان با کمک تلفن همراه (MALL): آیا استفاده از فرهنگ لغت الکترونیکی کمکی می کند؟ [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 63-71]

  • تفضلی، دارا فناوری در آموزش زبان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-2]

  • تقی زاده، عباس عوامل تاثیرگذار بر پیشرفت تحصیلی فراگیران مقطع متوسطه مراکز آموزش از راه دور شهر کاشان [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 17-28]

ج

  • جانفشان، محمد حسن سنجش میزان رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی دانشگاه شیراز از آزمایشگاه های مجازی و از راه دور [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-15]

  • جدیدی محمدابادی، اکبر تجزیه و تحلیل شناسایی ویژگی های اخلاقی MOOC (دوره ها و آنلاین) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 104-112]

  • جعفری، اسماعیل چالش های یادگیری و فعالیت های عملی برنامه درسی زیست شناسی دوره کارشناسی در شرایط کرونا ویروس [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 87-99]

  • جعفری گهر، منوچهر سواد رایانه، اطلاعات، و چند رسانه ای مدرسان زبان انگلیسی: طراحی و اعتبار سنجی یک مقیاس سنجش [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 43-54]

  • جعفری گهر، منوچهر تأثیر آموزش مستقیم راهبردهای خود تنظیمی انگیزشی بر تمایل زبان آموزان ایرانی به برقراری ارتباط (WTC) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 126-139]

ح

  • حاتمی، جواد ارزیابی کیفیت آموزشهای ارائه شده در مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه تربیت مدرس از منظر دانشجویان و متخصصان آموزشی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 29-38]

  • حافظی، حسین ساخت، اعتبار و اعتمادیابی الگوی رضایت تدریس برخط در اساتید دوره‌های مجازی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]

  • حجازی، سمانه مروری نظام مند بر تحقیقات آموزش الکترونیکی در سازمان های خدماتی (موسسات غیر دانشگاهی) [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 45-69]

  • حیدری، مژگان فراتحلیلی بر رویکرد یادگیری ترکیبی و بهبود عملکرد یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 39-48]

  • حیدری، مژگان « ILCT » آزمونی برای سنجش ویژگی های یادگیرنده مستقل در نظام آموزش از دور با شیوه یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 61-72]

  • حق شناس، مریم A Model for Utilizing Social Softwares in Learning Management System of E-Learning [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 25-38]

  • حق شناس، مریم بررسی رفتارهای فراگیران در محیط های آموزشی تعاملی با الگوریتم های داده کاوی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 33-42]

  • حمیدی، فریده تاثیر رویکرد استم بر مهارت حل مسئله دانش آموزان در آموزش علوم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 144-154]

خ

  • خادمی، نیما بررسی امکانات آموزش مجازی ریاضی در مقطع ابتدایی (مطالعه موردی mathsframe.co.uk) [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 23-30]

  • خادمی آستانه، زهرا مطالعه پدیدارشناسانه جدیت در انجام تکالیف درسی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در کلاس‌های مجازی عصر کرونا: چالش‌ها و راهکارها [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]

  • خادمی آستانه، زهرا شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر استقرار «فرهنگ کیفیت» (QC) و عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان. [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 73-91]

  • خدارحمی، سمیه ساخت، اعتبار و اعتمادیابی الگوی رضایت تدریس برخط در اساتید دوره‌های مجازی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]

  • خطیب زنجانی، نازیلا تاثیر آموزش محاوره‌ای چند رسانه‌ای بر افزایش مهارت‌های ارتباطی دختران دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 102-110]

  • خطیب زنجانی، نازیلا بررسی مدل پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان استثنایی استان گیلان [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 48-62]

  • خطیب زنجانی، نازیلا پداگوژی باز در اندیشه میشل فوکو و ژاک دریدا و تکوین آن در نظام آموزش ازدور [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 189-206]

  • خلیلی شهابی، رقیه آسیب شناسی سیستم ارزشیابی مجازی در دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 62-72]

د

  • دارایی، محمد رضا ارائه مدل علی عوامل موثر بر بکارگیری آموزش مداوم ضمن خدمت الکترونیکی در بین کارکنان لیزینگ بانک ملت [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 174-184]

  • دانا، علی ارزیابی کیفیت آموزشهای ارائه شده در مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه تربیت مدرس از منظر دانشجویان و متخصصان آموزشی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 29-38]

  • دلیربوستانسرایی، سمانه طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش ترکیبی سازمان های آموزشی درراستای اهداف برنامه سیپا (مطالعه موردی : تالاب های بین المللی استان سیستان و بلوچستان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]

  • دوستی، اکرم شناسایی و واکاوی الزامات کلان آموزش آنلاین در آموزش عالی با تاکید بر اثر پاندمی کرونا [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-38]

  • دولتشاهی، بهروز رابطه نگرانی از بازگشایی دانشگاه با واکنش‌های رفتاری منفی در دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 122-128]

ذ

  • ذوالفقاری، میترا اثربخشی آموزش مجازی «برنامه نیازسنجی سلامت» بر عملکرد کارشناسان ناظر سلامت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-32]

  • ذوالفقاری، میترا بررسی تاثیر استفاده از شبیه ساز مبتنی بر رایانه برمیزان خطای عملکردی دانشجویان کارشناسی بیهوشی در خصوص آماده سازی بیمار جهت انجام انتوباسیون و بهبود مهارت لارنگوسکوپی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 81-89]

ر

  • رجایی، مهری تجربه‌نگاری جمعی از اعضای هیأت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون راهکارهای کاهش تقلب در آزمون‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]

  • رحیمی، حمید تحلیل رابطه بین کیفیت سیستم آموزش الکترونیکی و عملکرد تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجوی دانشگاه کاشان) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 152-161]

  • رحیمی، مهرک تاثیر نرم افزار شخصی سازی شده خواندن بر تقویت مهارت خواندن و درک مطلب زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-22]

  • رحمتی، رباب ترسیم نقشه علم سنجی فناوری آموزشی (1999-2022) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 98-110]

  • رحیم جمارونی، هانیه رابطه نگرانی از بازگشایی دانشگاه با واکنش‌های رفتاری منفی در دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 122-128]

  • رزقی شیرسوار، هادی شناسایی و واکاوی الزامات کلان آموزش آنلاین در آموزش عالی با تاکید بر اثر پاندمی کرونا [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-38]

  • رستمی نژاد، محمد علی اثربخشی یادگیری ترکیبی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس چندپایه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 100-108]

  • رشیدی هویه، مجید تجربه‌نگاری جمعی از اعضای هیأت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون راهکارهای کاهش تقلب در آزمون‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]

  • رضایی، مهدیه طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش ترکیبی سازمان های آموزشی درراستای اهداف برنامه سیپا (مطالعه موردی : تالاب های بین المللی استان سیستان و بلوچستان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]

  • روحانی راوری، مریم سواد رایانه، اطلاعات، و چند رسانه ای مدرسان زبان انگلیسی: طراحی و اعتبار سنجی یک مقیاس سنجش [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 43-54]

  • رومن، جاسپین انعکاس و آشکارسازی خود در تمرین آنلاین زبان خارجی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 83-98]

  • رونالدو کوریا، گومز جونیور ابزارهای دیجیتال برای توسعه مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 127-139]

ز

  • زاده بابلان، عادل روابط ساده و چندگانه بین سهولت استفاده ادراک شده و سودمندی ادراک شده با پذیرش الکترونیکی در اساتید دانشگاه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 45-50]

  • زارع، حسین تحلیل نظام‌های آموزشی مبتنی بر آموزش باز: چالش‌ها و فرصت‌ها در حوزه یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 71-86]

  • زندی، بهمن تحلیل مفهوم کتاب درسی دانشگاهی باز و از دور بر اساس مدل هیبرید و ارائه مدل [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 25-32]

  • زندی، بهمن بررسی تاثیر چندرسانه ای آموزشی در یادگیری واژگان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 49-58]

  • زندی، بهمن بررسی ویژگی‌های فرهنگی یادگیرندگان آموزش الکترونیکی مطالعه موردی دانشجویان مجازی دانشگاه پیام نور استان خوزستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 41-65]

  • زنگوئی، حمید پیش بینی دانش آموزان در معرض خطر افت تحصیلی با استفاده از تجزیه و تحلیل یادگیری در سیستم مدیریت یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 32-44]

  • زهدی فسایی، حسین تجربه‌نگاری جمعی از اعضای هیأت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون راهکارهای کاهش تقلب در آزمون‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]

ژ

  • ژوزفین، ریمون انعکاس و آشکارسازی خود در تمرین آنلاین زبان خارجی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 140-156]

س

  • سالمی، نیکا شناسایی و واکاوی الزامات کلان آموزش آنلاین در آموزش عالی با تاکید بر اثر پاندمی کرونا [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-38]

  • ستوده نما، الهه تجربه توسعه حرفه ای مشارکتی در دوره آموزش معلمان CALL ترکیبی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 31-40]

  • سراجی، فرهاد یادگیری ترکیبی در آموزش از دور: مطالعه تطبیقی چند دانشگاه منتخب [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 9-24]

  • سراجی، فرهاد چالش های یادگیری آنلاین در آموزش عالی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 16-31]

  • سراجی، فرهاد بررسی ویژگی‌های فرهنگی یادگیرندگان آموزش الکترونیکی مطالعه موردی دانشجویان مجازی دانشگاه پیام نور استان خوزستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 41-65]

  • سرکشیکیان، سید امیر حسین تأثیر آموزش از راه دور بر انگیزه دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی با تمرکز بر جنسیت [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-97]

  • سرکشیکیان، سید امیر حسین تأثیر ارزیابی پویا مداخله گرانه از طریق واتس اپ و بیگ بلوبتون بر یادگیری گرامر توسط فراگیران ابرانی زبان انگلیسی به عنوان خارجه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 49-61]

  • سرمدی، محمدرضا بررسی تاثیر چندرسانه ای آموزشی در یادگیری واژگان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 49-58]

  • سرمدی، محمدرضا تأثیر آموزش ذهنیت فلسفی بر افزایش اثربخشی شیوه آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 40-58]

  • سرمدی، محمدرضا تحلیل نظام‌های آموزشی مبتنی بر آموزش باز: چالش‌ها و فرصت‌ها در حوزه یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 71-86]

  • سرمدی، محمدرضا فراترکیب نقش مهارت‌های روان‌شناختی و کانونی مدیران در اجرای یادگیری ترکیبی از منظر پارادایم کوانتمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 151-173]

  • سرمدی، محمدرضا ساخت، اعتبار و اعتمادیابی الگوی رضایت تدریس برخط در اساتید دوره‌های مجازی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]

  • سرمدی، محمدرضا تجزیه و تحلیل شناسایی ویژگی های اخلاقی MOOC (دوره ها و آنلاین) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 104-112]

  • سعید، نسیم نقش نیازهای روانشناختی در پیش بینی جهت گیری هدف و سلامت روان دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 63-80]

  • سعید، نسیم اثربخشی آموزش حل مسئله بر کارآفرینی و ابعاد آن و مهارت های حل مسئله در دانش آموزان آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 43-52]

  • سعید، نسیم طراحی الگوی یادگیری با استفاده از رویکرد ساختارگرایی در محیط یادگیری ترکیبی در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 59-70]

  • سعیدپور، بهمن بررسی تاثیر چندرسانه ای آموزشی در یادگیری واژگان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 49-58]

  • سعدی پور، اسماعیل بررسی مولفه های طراحی محیط های آموزش الکترونیکی در آموزش عالی و ارائه چارچوب طراحی آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 9-24]

  • سیکمن، سابین ما با هم یاد گرفتیم این بهترین تجربه برای من بود: "ایجاد وب سایت در کلاس درس ESL [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 11-30]

  • سلطانی، اصغر رابطه بین شیوه ارزشیابی الکترونیکی با پذیرش فناوری و رضایتمندی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 66-84]

  • سلطانی، شیوا اثرات استفاده از GIF های آموزشی برای آموزش تداوم زمان های پیش رونده به زبان آموزان EFL [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 92-103]

  • سلیمی، قاسم ارزیابی ادراکات، تجارب، کیفیّت مشارکت، عملکرد یادگیری و رضایت دانشجویان از کلاس‌های درس معکوس یا وارونه [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 100-116]

  • سلیمی، قاسم سنجش میزان رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی دانشگاه شیراز از آزمایشگاه های مجازی و از راه دور [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-15]

  • سلیمانی، حسن سواد رایانه، اطلاعات، و چند رسانه ای مدرسان زبان انگلیسی: طراحی و اعتبار سنجی یک مقیاس سنجش [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 43-54]

  • سلیمانی، حسن اثر آموزش چند رسانه ای بر بهبود مهارت شنیداری دانش آموزان دبیرستانی ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 59-71]

  • سلیمانی، حسن دیدگاه معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی در مورد چالش ها و توانایی استفاده از کمک موبایل یادگیری زبان (MALL) در زمینه EFL [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 77-93]

ش

  • شایسته فر، عباس نقش عوامل اقتصادی در رشد و توسعه منابع انسانی در دانشگاه های آزاد و از راه دور ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 53-58]

  • شاطرزاده یزدی، زهرا بررسی چالش‌ها و پیشنهادات دانش‌جویان مهندسی دانشگاه تهران در رابطه با یادگیری برخط در دوران بحران کرونا: پژوهش آمیخته [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 111-125]

  • شبیری، سیدمحمد طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش ترکیبی سازمان های آموزشی درراستای اهداف برنامه سیپا (مطالعه موردی : تالاب های بین المللی استان سیستان و بلوچستان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]

  • شیخی، سارا تاثیر قابلیت های بستر الکترونیکی وبینارها در آموزش رسانه های دیجیتال [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 94-101]

  • شریفی، سعید چالش های یادگیری آنلاین در آموزش عالی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 16-31]

  • شهرکی، فرهاد تجربه‌نگاری جمعی از اعضای هیأت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون راهکارهای کاهش تقلب در آزمون‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]

ص

  • صیادچمنی، سعید تأثیر آموزش مستقیم راهبردهای خود تنظیمی انگیزشی بر تمایل زبان آموزان ایرانی به برقراری ارتباط (WTC) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 126-139]

  • صادقی، جعفر تجربه‌نگاری جمعی از اعضای هیأت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون راهکارهای کاهش تقلب در آزمون‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]

  • صارمی مفرد، فاطمه تاثیر قابلیت های بستر الکترونیکی وبینارها در آموزش رسانه های دیجیتال [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 94-101]

  • صباغ زاده، زهرا دیدگاه کارشناسان و معلمان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به برنامه ی آماده سازی معلم زبان انگلیسی مبتنی بر آموزش انتقادی بر پایه ی فناوری [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 128-143]

  • صدرارحامی، نفیسه ‌مدل‌یابی ساختاری وابستگی به شبکه‌های اجتماعی‌ دانش‌آموزان با عدم درگیری خانواده با توجه به نقش واسطه‌ای تاب‌آوری [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 140-151]

  • صیف، محمدحسن ارائه مدل علی عوامل موثر بر بکارگیری آموزش مداوم ضمن خدمت الکترونیکی در بین کارکنان لیزینگ بانک ملت [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 174-184]

  • صیفی، محمد ارزیابی کیفیت عناصر برنامههای درسی الکترونیکی گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 33-42]

  • صفری، ثنا تبیین نقش بالندگی اعضای هیات علمی بر سرمایه‌ اجتماعی در بستر آموزش از دور مطالعه موردی : دانشگاه پیام نوراستان تهران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 81-94]

  • صفری، ثنا تبیین عوامل اثرکذار بر توسعه آموزش ترکیبی در زمینه آموزش عالی ( مورد مطالعه : دانشگاه پیام نور استان تهران) [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 90-99]

  • صفری، فاطمه تاثیر نرم افزار شخصی سازی شده خواندن بر تقویت مهارت خواندن و درک مطلب زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-22]

  • صفوی، سید علی اکبر ارزیابی ادراکات، تجارب، کیفیّت مشارکت، عملکرد یادگیری و رضایت دانشجویان از کلاس‌های درس معکوس یا وارونه [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 100-116]

  • صفوی، سید علی اکبر سنجش میزان رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی دانشگاه شیراز از آزمایشگاه های مجازی و از راه دور [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-15]

ض

  • ضابط، حسن مطالعة پدیدارشناسانه چالش های آموزش و ارزشیابی مجازی در مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمان و والدین [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 9-22]

  • ضابط، حسن اثربخشی یادگیری ترکیبی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس چندپایه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 100-108]

  • ضرابیان، فروزان مطالعه تطبیقی سبک های یادگیری دردانشجویان دوره های یادگیری الکترونیکی و عادی دانشگاه پیام نور وارتباط آن با رضایت مندی از کیفیت دوره های تحصیلی آنان [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 49-60]

  • ضرابیان، فروزان طراحی الگوی یادگیری با استفاده از رویکرد ساختارگرایی در محیط یادگیری ترکیبی در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 59-70]

  • ضرغامی، سعید تبیین الگوی مفهومی تربیت جنسی در فضای مجازی مبتنی بر فلسفه برای کودکان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 100-115]

ط

  • طالبی، سعید ارائه مدل علی عوامل موثر بر بکارگیری آموزش مداوم ضمن خدمت الکترونیکی در بین کارکنان لیزینگ بانک ملت [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 174-184]

  • طالبی برکجه، میرمسعود شیوه ارزشیابی معلمان از عملکرد دانش آموزان در دوران کرونا و چالش‌ها و راهکارها (بررسی تجربه زیسته والدین، معلمان و متخصصان) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 23-39]

  • طباطبایی لطفی، سید عبدالمجید تأثیر آموزش از راه دور بر انگیزه دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی با تمرکز بر جنسیت [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-97]

  • طباطبایی لطفی، سید عبدالمجید تأثیر تکنیک مبتنی بر حافظه و بازی دیجیتال بر آموزش واژگان بر آموزش واژگان به دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی از طریق آموزش از راه دور [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 85-99]

  • طباطبایی لطفی، سید عبدالمجید تأثیر ارزیابی پویا مداخله گرانه از طریق واتس اپ و بیگ بلوبتون بر یادگیری گرامر توسط فراگیران ابرانی زبان انگلیسی به عنوان خارجه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 49-61]

ظ

  • ظفر، مسعود رابطه نگرانی از بازگشایی دانشگاه با واکنش‌های رفتاری منفی در دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 122-128]

ع

  • عارضی، سوسن بررسی تاثیر چندرسانه ای آموزشی در یادگیری واژگان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 49-58]

  • عارفی، محبوبه چالش های یادگیری و فعالیت های عملی برنامه درسی زیست شناسی دوره کارشناسی در شرایط کرونا ویروس [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 87-99]

  • عباسی، صبا بررسی تاثیر استفاده از شبیه ساز مبتنی بر رایانه برمیزان خطای عملکردی دانشجویان کارشناسی بیهوشی در خصوص آماده سازی بیمار جهت انجام انتوباسیون و بهبود مهارت لارنگوسکوپی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 81-89]

  • عباسی کسانی، حامد چالش های یادگیری آنلاین در آموزش عالی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 16-31]

  • عبدالحسینی، بیتا فراترکیب نقش مهارت‌های روان‌شناختی و کانونی مدیران در اجرای یادگیری ترکیبی از منظر پارادایم کوانتمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 151-173]

  • عبدالرحیم زی، وحیدالله چالش های یادگیری و فعالیت های عملی برنامه درسی زیست شناسی دوره کارشناسی در شرایط کرونا ویروس [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 87-99]

  • عبدالهی، ندا ارزیابی ادراکات، تجارب، کیفیّت مشارکت، عملکرد یادگیری و رضایت دانشجویان از کلاس‌های درس معکوس یا وارونه [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 100-116]

  • عجم، اعظم نقش گرایش به تفکرانتقادی و خودکارآمدی تحصیلی در پذیرش یادگیری الکترونیکی دانش‌آموزان پسر پایه دهم رشته های تجربی و ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 55-67]

  • عجم، علی اکبر تاثیر آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی درس هنر دانش آموزان دختر پایه هفتم متوسطه اول شهرستان گناباد [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 61-74]

  • عجم، علی اکبر نقش گرایش به تفکرانتقادی و خودکارآمدی تحصیلی در پذیرش یادگیری الکترونیکی دانش‌آموزان پسر پایه دهم رشته های تجربی و ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 55-67]

  • عجم، علی اکبر اثربخشی دوره آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه هفتم در زمینه عکاسی در درس هنر [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 72-82]

  • عجم، علی اکبر مطالعة پدیدارشناسانه چالش های آموزش و ارزشیابی مجازی در مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمان و والدین [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 9-22]

  • عربی، رضا اثربخشی یادگیری ترکیبی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس چندپایه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 100-108]

  • عرفانی، محترم نگرش به یادگیری الکترونیکی در دانشگاه فردوسی مشهد: موردی از دانشجویان انگلیسی و مهندسی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 59-69]

  • عظیمی، محمد مطالعه پدیدارشناسانه جدیت در انجام تکالیف درسی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در کلاس‌های مجازی عصر کرونا: چالش‌ها و راهکارها [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]

  • عظیمی، محمد شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر استقرار «فرهنگ کیفیت» (QC) و عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان. [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 73-91]

  • علی نژاد، مهرانگیز رابطه بین شیوه ارزشیابی الکترونیکی با پذیرش فناوری و رضایتمندی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 66-84]

ف

  • فاتحی راد، ندا دیدگاه کارشناسان و معلمان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به برنامه ی آماده سازی معلم زبان انگلیسی مبتنی بر آموزش انتقادی بر پایه ی فناوری [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 128-143]

  • فاروقی، آزاده یک سیستم توصیه بازخورد ضمنی برای دوره های آنلاین آزاد گسترده [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 70-76]

  • فاطمی، سید امید پیش بینی دانش آموزان در معرض خطر افت تحصیلی با استفاده از تجزیه و تحلیل یادگیری در سیستم مدیریت یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 32-44]

  • فاطمی، سید امید بررسی چالش‌ها و پیشنهادات دانش‌جویان مهندسی دانشگاه تهران در رابطه با یادگیری برخط در دوران بحران کرونا: پژوهش آمیخته [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 111-125]

  • فاطمی راد، ندا تلفیق دیدگاههای حمایتی و متقابل:دیدگاه فراشناختی بر مهارت نوشتاری و خود کار آمدی فراگیران زبان دوم [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 39-64]

  • فتحی واجارگاه، کوروش چالش های یادگیری و فعالیت های عملی برنامه درسی زیست شناسی دوره کارشناسی در شرایط کرونا ویروس [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 87-99]

  • فرج اللهی، مهران نقش عوامل اقتصادی در رشد و توسعه منابع انسانی در دانشگاه های آزاد و از راه دور ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 53-58]

  • فرج اللهی، مهران تأثیر آموزش ذهنیت فلسفی بر افزایش اثربخشی شیوه آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 40-58]

  • فرج اللهی، مهران ساخت، اعتبار و اعتمادیابی الگوی رضایت تدریس برخط در اساتید دوره‌های مجازی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]

  • فرج الهی، مهران رابطه یادگیری خودراهبر ، فناوری اطلاعات و ارتباطات و انگیزه تحصیلی با برنامه درسی کارآفرین در آموزش از دور [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 55-60]

  • فرزانفر، جواد اثربخشی دوره آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه هفتم در زمینه عکاسی در درس هنر [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 72-82]

  • فرمهینی فراهانی، محسن تبیین الگوی مفهومی تربیت جنسی در فضای مجازی مبتنی بر فلسفه برای کودکان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 100-115]

  • فلاد، آیستوند خودکارآمدی معلمان پیش از خدمت در استفاده از نرم افزار منبع باز برای یادگیری در ایالت لاگوس [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 155-108]

  • فناخسرو، محبوبه تاثیر آموزش ترکیبی مبتنی بر هوشهای چندگانه بر میزان یادگیری [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 39-48]

ق

  • قاجاریه، امیر ارزیابی پویای گروهی تجمعی مبتنی بر MALL در آموزش از راه دور: مورد آموزش از راه دور در ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 135-150]

  • قائدی، یحیی تبیین الگوی مفهومی تربیت جنسی در فضای مجازی مبتنی بر فلسفه برای کودکان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 100-115]

  • قپانچی، ضرغام نگرش به یادگیری الکترونیکی در دانشگاه فردوسی مشهد: موردی از دانشجویان انگلیسی و مهندسی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 59-69]

  • قدردان، مجید تجربه‌نگاری جمعی از اعضای هیأت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون راهکارهای کاهش تقلب در آزمون‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]

  • قربانی پیرعلیدهی، آزاده تحلیل چالش های آموزش مجازی در مدارس استثنائی استان گیلان از دیدگاه معلمان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 117-129]

  • قربانی پیرعلیدهی، آزاده بررسی مدل پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان استثنایی استان گیلان [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 48-62]

  • قربانی پیرعلیدهی، فاطمه بررسی مدل پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان استثنایی استان گیلان [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 48-62]

  • قریشی، سید علی کووید و چالشهای آموزش از راه دور از دیدگاه دانشجویان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 99-115]

  • قریشی، سما بررسی چالش‌ها و پیشنهادات دانش‌جویان مهندسی دانشگاه تهران در رابطه با یادگیری برخط در دوران بحران کرونا: پژوهش آمیخته [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 111-125]

  • قوامی، لیلا اثربخشی آموزش مجازی «برنامه نیازسنجی سلامت» بر عملکرد کارشناسان ناظر سلامت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-32]

ک

  • کاظمی، یحیی تجربه‌نگاری جمعی از اعضای هیأت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون راهکارهای کاهش تقلب در آزمون‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]

  • کیانی، مژده مطلوبیت مولفه‌های کیفیت آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور از منظر دانشجویان LMS [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]

  • کدخدا، امیر محمد تاثیر رویکرد استم بر مهارت حل مسئله دانش آموزان در آموزش علوم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 144-154]

  • کرد میرزا نیکوزاده، عزت الله ارائه مدل علی تأثیر درگیری تحصیلی بر خودتنظیمی تحصیلی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش واسطه‌ای الگوهای ارتباطی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 25-34]

  • کریمی، امیر ترسیم نقشه علم سنجی فناوری آموزشی (1999-2022) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 98-110]

  • کنسولو، داگلاس آلتامیرو زبان های خارجی و یادگیری به کمک کامپیوتر: اصول جدید برای ارزیابی زبان در Teletandem؟ [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 157-168]

گ

  • گودرزی، ندا رابطه نگرانی از بازگشایی دانشگاه با واکنش‌های رفتاری منفی در دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 122-128]

  • گومز، جونیر ابزارهای دیجیتال برای توسعه مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 69-82]

ل

  • لاریجانی، مریم طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش ترکیبی سازمان های آموزشی درراستای اهداف برنامه سیپا (مطالعه موردی : تالاب های بین المللی استان سیستان و بلوچستان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]

م

  • مارانی، سیده سوسن تجربه توسعه حرفه ای مشارکتی در دوره آموزش معلمان CALL ترکیبی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 31-40]

  • مارتل، وندی ما با هم یاد گرفتیم این بهترین تجربه برای من بود: "ایجاد وب سایت در کلاس درس ESL [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 11-30]

  • مالکی، مائده ارزیابی کیفیت آموزشهای ارائه شده در مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه تربیت مدرس از منظر دانشجویان و متخصصان آموزشی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 29-38]

  • محدث، محمدجواد مروری نظام مند بر تحقیقات آموزش الکترونیکی در سازمان های خدماتی (موسسات غیر دانشگاهی) [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 45-69]

  • محسنی، احمد اثرات استفاده از GIF های آموزشی برای آموزش تداوم زمان های پیش رونده به زبان آموزان EFL [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 92-103]

  • محفوظی فرد، سمیرا تلفیق دیدگاههای حمایتی و متقابل:دیدگاه فراشناختی بر مهارت نوشتاری و خود کار آمدی فراگیران زبان دوم [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 39-64]

  • محمدیان، راشد طراحی و ارزیابی "دستیار آموزشی موسیقی": دستیار مبتنی بر وب برای تقویت یادگیری موسیقی شناختی و مهارتی در طول COVID-19 [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 170-186]

  • محمدی زنوزق، زهره بررسی اضطراب خواندن زبان خارجی در یادگیری زبان با کمک تلفن همراه (MALL): آیا استفاده از فرهنگ لغت الکترونیکی کمکی می کند؟ [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 63-71]

  • محمودی، مهدی تاثیر آموزش محاوره‌ای چند رسانه‌ای بر افزایش مهارت‌های ارتباطی دختران دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 102-110]

  • محمودی، مهدی تاثیر نرم‌افزارهای آموزشی بر مهارت حل مساله ریاضی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 10-22]

  • مدنی، احمد تحلیل رابطه بین کیفیت سیستم آموزش الکترونیکی و عملکرد تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجوی دانشگاه کاشان) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 152-161]

  • مذهب، محمد امین ارزیابی پویای گروهی تجمعی مبتنی بر MALL در آموزش از راه دور: مورد آموزش از راه دور در ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 135-150]

  • مرادی، پرهام یک سیستم توصیه بازخورد ضمنی برای دوره های آنلاین آزاد گسترده [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 70-76]

  • مرادی، محمدرضا بررسی ویژگی‌های فرهنگی یادگیرندگان آموزش الکترونیکی مطالعه موردی دانشجویان مجازی دانشگاه پیام نور استان خوزستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 41-65]

  • مرادی، مهسا بررسی مولفه های طراحی محیط های آموزش الکترونیکی در آموزش عالی و ارائه چارچوب طراحی آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 9-24]

  • میرسیافی، شورا اثر آموزش چند رسانه ای بر بهبود مهارت شنیداری دانش آموزان دبیرستانی ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 59-71]

  • میرغفاری، فاطمه سنجش میزان رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی دانشگاه شیراز از آزمایشگاه های مجازی و از راه دور [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-15]

  • مسافری، محبوبه رابطه بین شیوه ارزشیابی الکترونیکی با پذیرش فناوری و رضایتمندی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 66-84]

  • مظاهری دشت ارژندی، مهرداد تجربه‌نگاری جمعی از اعضای هیأت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون راهکارهای کاهش تقلب در آزمون‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]

  • معصومی فرد، میترا ارزیابی کیفیت عناصر برنامههای درسی الکترونیکی گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 33-42]

  • معصومی فرد، مرجان تحلیل چالش های آموزش مجازی در مدارس استثنائی استان گیلان از دیدگاه معلمان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 117-129]

  • معصومی فرد، مرجان تاثیر آموزش محاوره‌ای چند رسانه‌ای بر افزایش مهارت‌های ارتباطی دختران دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 102-110]

  • معصومی فرد، مرجان تأثیر آموزش ذهنیت فلسفی بر افزایش اثربخشی شیوه آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 40-58]

  • معصومی فرد، مرجان تحلیل نظام‌های آموزشی مبتنی بر آموزش باز: چالش‌ها و فرصت‌ها در حوزه یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 71-86]

  • معصومی فرد، مرجان پداگوژی باز در اندیشه میشل فوکو و ژاک دریدا و تکوین آن در نظام آموزش ازدور [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 189-206]

  • معصومی فرد، مرجان تاثیر نرم‌افزارهای آموزشی بر مهارت حل مساله ریاضی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 10-22]

  • معصومی فرد، مرجان تجزیه و تحلیل شناسایی ویژگی های اخلاقی MOOC (دوره ها و آنلاین) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 104-112]

  • معصومی قرد، مرجان ارائه الگوی ارتقای کیفیت آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 51-62]

  • معینی کیا، مهدی روابط ساده و چندگانه بین سهولت استفاده ادراک شده و سودمندی ادراک شده با پذیرش الکترونیکی در اساتید دانشگاه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 45-50]

  • ملکی، حمید پداگوژی باز در اندیشه میشل فوکو و ژاک دریدا و تکوین آن در نظام آموزش ازدور [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 189-206]

  • منتظر، غلامعلی بهبود کیفیت وب سایت دانشگاه با استفاده از مدل رتبه بندی اولویت فازی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 9-30]

  • منصوری بیرجندی، محمدعلی تجربه‌نگاری جمعی از اعضای هیأت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون راهکارهای کاهش تقلب در آزمون‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]

  • مهاجر، سمیرا ارزیابی پویای گروهی تجمعی مبتنی بر MALL در آموزش از راه دور: مورد آموزش از راه دور در ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 135-150]

  • مهدی زاده، مهدیه تاثیر آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی درس هنر دانش آموزان دختر پایه هفتم متوسطه اول شهرستان گناباد [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 61-74]

  • مهدی زاده، مهدیه اثربخشی دوره آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه هفتم در زمینه عکاسی در درس هنر [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 72-82]

  • مهدی زاده، مهدیه تاثیر آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی درس هنر دانش آموزان دختر پایه هفتم متوسطه اول شهرستان گناباد [(مقالات آماده انتشار)]

  • مهدوی نسب، یوسف بررسی مولفه های طراحی محیط های آموزش الکترونیکی در آموزش عالی و ارائه چارچوب طراحی آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 9-24]

  • مهرابی، مانوش تحلیل مفهوم کتاب درسی دانشگاهی باز و از دور بر اساس مدل هیبرید و ارائه مدل [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 25-32]

  • مهرجو، مهری تجربه‌نگاری جمعی از اعضای هیأت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون راهکارهای کاهش تقلب در آزمون‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]

  • مهنا، شهرام تجربه‌نگاری جمعی از اعضای هیأت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون راهکارهای کاهش تقلب در آزمون‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]

  • مؤدب، متینه تأثیر آموزش از راه دور بر انگیزه دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی با تمرکز بر جنسیت [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-97]

  • موسی پور، نعمت اله ارزیابی کیفیت عناصر برنامههای درسی الکترونیکی گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 33-42]

ن

  • نارنجی ثانی، فاطمه مروری نظام مند بر تحقیقات آموزش الکترونیکی در سازمان های خدماتی (موسسات غیر دانشگاهی) [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 45-69]

  • ناطقی، فائزه ارزیابی کیفیت عناصر برنامههای درسی الکترونیکی گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 33-42]

  • نامی، فاطمه تجربه توسعه حرفه ای مشارکتی در دوره آموزش معلمان CALL ترکیبی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 31-40]

  • نامی، فاطمه تجربه توسعه حرفه ای در آموزش ترکیبی معلمان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 111-121]

  • نامجو، علیرضا بررسی رفتارهای فراگیران در محیط های آموزشی تعاملی با الگوریتم های داده کاوی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 33-42]

  • نامور، جعفر شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر استقرار «فرهنگ کیفیت» (QC) و عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان. [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 73-91]

  • نجفی، حسین فراتحلیلی بر رویکرد یادگیری ترکیبی و بهبود عملکرد یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 39-48]

  • نسائی، مریم مطالعة پدیدارشناسانه چالش های آموزش و ارزشیابی مجازی در مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمان و والدین [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 9-22]

  • نصرتی کوهساره، مینا مطالعه پدیدارشناسانه جدیت در انجام تکالیف درسی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در کلاس‌های مجازی عصر کرونا: چالش‌ها و راهکارها [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]

  • نصرتی هشی، کمال شیوه ارزشیابی معلمان از عملکرد دانش آموزان در دوران کرونا و چالش‌ها و راهکارها (بررسی تجربه زیسته والدین، معلمان و متخصصان) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 23-39]

  • نصرتی هشی، کمال مطالعه پدیدارشناسانه جدیت در انجام تکالیف درسی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در کلاس‌های مجازی عصر کرونا: چالش‌ها و راهکارها [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]

  • نصرتی هشی، کمال شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر استقرار «فرهنگ کیفیت» (QC) و عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان. [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 73-91]

  • نعمت تبریزی، امیررضا تأثیر آموزش مستقیم راهبردهای خود تنظیمی انگیزشی بر تمایل زبان آموزان ایرانی به برقراری ارتباط (WTC) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 126-139]

  • نقش، سیمین رابطه یادگیری خودراهبر ، فناوری اطلاعات و ارتباطات و انگیزه تحصیلی با برنامه درسی کارآفرین در آموزش از دور [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 55-60]

  • نورآبادی، سولماز تاثیر آموزش ترکیبی مبتنی بر هوشهای چندگانه بر میزان یادگیری [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 39-48]

  • نورانی، خدیجه بررسی ویژگی‌های فرهنگی یادگیرندگان آموزش الکترونیکی مطالعه موردی دانشجویان مجازی دانشگاه پیام نور استان خوزستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 41-65]

  • نورانی، سیده فاطمه کووید و چالشهای آموزش از راه دور از دیدگاه دانشجویان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 99-115]

  • نوروزی، محمد تأثیر ارزیابی پویا مداخله گرانه از طریق واتس اپ و بیگ بلوبتون بر یادگیری گرامر توسط فراگیران ابرانی زبان انگلیسی به عنوان خارجه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 49-61]

  • نوروززاده، رضا رابطه سبک های تفکر و ویژگی‌های کارآفرینی اعضا هیات علمی در نظام آموزش از دور بایرام آقاپور ، رضا نوروززاده [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 31-44]

  • نوروزی لارکی، فرزانه تاثیر رویکرد استم بر مهارت حل مسئله دانش آموزان در آموزش علوم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 144-154]

و

  • واحدی، مجید بررسی و شناسایی موانع یادگیری الکترونیکی دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریز و ارائه الگو [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 65-80]

  • ورا لوسیا، منزز د اولیویرا و پایوا ابزارهای دیجیتال برای توسعه مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 127-139]

  • ولوی، پروانه بررسی تجربه آموزگاران از آموزش به دانش آموزان دو زبانه (مطالعه ی پدیدارشناختی) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 108-116]

ه

  • هاشم نیا، شهرام شناسایی و واکاوی الزامات کلان آموزش آنلاین در آموزش عالی با تاکید بر اثر پاندمی کرونا [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-38]

  • هیچام، بوخچبا استفاده از فناوری کمکی نوشتن برای بهبود عملکرد دانشجویان دانشگاه EFL [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 113-126]

  • هیچام، بوکچبا استفاده از فناوری کمکی نوشتن برای بهبود عملکرد دانشجویان دانشگاه [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 55-68]

ی

  • یعقوبی، حمید رابطه نگرانی از بازگشایی دانشگاه با واکنش‌های رفتاری منفی در دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 122-128]