آ
-
آبرود، علیرضا
ارزیابی عملکرد برای توسعه مراکز آموزش مجازی با رویکرد کارت امتیازی متوازن( BSC) [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 73-81]
-
آیتی، محسن
اثربخشی یادگیری ترکیبی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس چندپایه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 100-108]
-
آقایی، علیرضا
تجربهنگاری جمعی از اعضای هیأتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان
پیرامون راهکارهای کاهش تقلب
در آزمونهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]
-
آقاپور، بایرام
رابطه سبک های تفکر و ویژگیهای کارآفرینی اعضا هیات علمی در نظام آموزش از دور بایرام آقاپور ، رضا نوروززاده [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 31-44]
-
آقاپور، بایرام
پداگوژی باز در اندیشه میشل فوکو و ژاک دریدا و تکوین آن در نظام آموزش ازدور [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 189-206]
-
آقاجان زاده، محمد
فراتر از قرارداد: استدلال غنی شده در نوشتن L2 از طریق خواندن به کمک موبایل [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 36-47]
-
آقازاده، سلماز
چالش های یادگیری آنلاین در آموزش عالی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 16-31]
-
آگاه هریس، مژگان
شناسایی و واکاوی الزامات کلان آموزش آنلاین در آموزش عالی با تاکید بر اثر پاندمی کرونا [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-38]
ا
-
ابراهیمی، سمانه
روابط ساده و چندگانه بین سهولت استفاده ادراک شده و سودمندی ادراک شده با پذیرش الکترونیکی در اساتید دانشگاه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 45-50]
-
ابراهیمی نیا، خسرو
تحلیل نظامهای آموزشی مبتنی بر آموزش باز: چالشها و فرصتها در حوزه یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 71-86]
-
ابوالحسنی، مریم
بررسی و شناسایی موانع یادگیری الکترونیکی دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریز و ارائه الگو [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 65-80]
-
احدمطلق، احسان
ارزیابی عملکرد برای توسعه مراکز آموزش مجازی با رویکرد کارت امتیازی متوازن( BSC) [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 73-81]
-
احمدی، حسن
شیوه ارزشیابی معلمان از عملکرد دانش آموزان در دوران کرونا و چالشها و راهکارها
(بررسی تجربه زیسته والدین، معلمان و متخصصان) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 23-39]
-
احمدی، فاطمه
تاثیر رویکرد استم بر مهارت حل مسئله دانش آموزان در آموزش علوم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 144-154]
-
احمدی، منیژه
کووید و چالشهای آموزش از راه دور از دیدگاه دانشجویان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 99-115]
-
اسدی، ناصر
تجربهنگاری جمعی از اعضای هیأتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان
پیرامون راهکارهای کاهش تقلب
در آزمونهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]
-
اسکندریان، مهناز
ارزیابی عملکرد برای توسعه مراکز آموزش مجازی با رویکرد کارت امتیازی متوازن( BSC) [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 73-81]
-
اسماعیلی درمیان، هادی
تجربهنگاری جمعی از اعضای هیأتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان
پیرامون راهکارهای کاهش تقلب
در آزمونهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]
-
اسماعیل زاده قمصری، زهرا
تحلیل رابطه بین کیفیت سیستم آموزش الکترونیکی و عملکرد تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه:
دانشجوی دانشگاه کاشان) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 152-161]
-
اسمعیلی، زهره
تجزیه و تحلیل شناسایی ویژگی های اخلاقی MOOC (دوره ها و آنلاین) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 104-112]
-
افشاری، اصغر
تأثیر آموزش از راه دور بر انگیزه دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی با تمرکز بر جنسیت [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-97]
-
اکبریان خلیل آباد، محمد
نقش گرایش به تفکرانتقادی و خودکارآمدی تحصیلی در پذیرش یادگیری الکترونیکی دانشآموزان پسر پایه دهم رشته های تجربی و ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 55-67]
-
اگاه هریس، مژگان
ارائه مدل علی تأثیر درگیری تحصیلی بر خودتنظیمی تحصیلی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش واسطهای الگوهای ارتباطی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 25-34]
-
الادسوسی، جبویجا
خودکارآمدی معلمان پیش از خدمت در استفاده از نرم افزار منبع باز برای یادگیری در ایالت لاگوس [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 155-108]
-
الادوسوسی، جبویگا
دسترسی معلمان دبیرستان به آزمایشگاه مجازی برای تدریس زیست شناسی در مدارس متوسطه در مینا، ایالت نیجر [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 21-35]
-
الارر، یوسف
ادغام دانشجویان کارشناسی ارشد از رسانه های اجتماعی به حوزه مطالعاتی و خودکارآمدی در جنوب غربی نیجریه [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 9-16]
-
التامیرو، داگلاس
زبان های خارجی و یادگیری به کمک کامپیوتر: اصول جدید برای ارزیابی زبان در تلگرام؟ [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 41-54]
-
الوبومی، ادومی
ادغام دانشجویان کارشناسی ارشد از رسانه های اجتماعی به حوزه مطالعاتی و خودکارآمدی در جنوب غربی نیجریه [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 9-16]
-
انجم شعاع، لیلا
دیدگاه کارشناسان و معلمان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به برنامه ی آماده سازی معلم زبان انگلیسی مبتنی بر آموزش انتقادی بر پایه ی فناوری [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 128-143]
ب
-
بابازاده، پریسا
بررسی امکانات آموزش مجازی ریاضی در مقطع ابتدایی
(مطالعه موردی mathsframe.co.uk) [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 23-30]
-
بچیر، بوهانیا
استفاده از فناوری کمکی نوشتن برای بهبود عملکرد دانشجویان دانشگاه [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 55-68]
-
بچیر، بوهانیا
استفاده از فناوری کمکی نوشتن برای بهبود عملکرد دانشجویان دانشگاه EFL [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 113-126]
-
بختیاری، رسول
چالش های یادگیری آنلاین در آموزش عالی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 16-31]
-
بختیاری رنانی، اعظم
مدلیابی ساختاری وابستگی به شبکههای اجتماعی دانشآموزان با عدم درگیری خانواده با توجه به نقش واسطهای تابآوری [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 140-151]
-
بختیاری رنانی، اعظم
ارائه مدل علی تأثیر درگیری تحصیلی بر خودتنظیمی تحصیلی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش واسطهای الگوهای ارتباطی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 25-34]
-
بیرانوند، زینب
تبیین الگوی مفهومی تربیت جنسی در فضای مجازی مبتنی بر فلسفه برای کودکان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 100-115]
-
برقی، عیسی
آسیب شناسی سیستم ارزشیابی مجازی در دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 62-72]
-
بستان پیرا، مریم
طراحی الگوی یادگیری با استفاده از رویکرد ساختارگرایی در محیط یادگیری ترکیبی در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 59-70]
-
بیضوی، غزال
تاثیر نرم افزار شخصی سازی شده خواندن بر تقویت مهارت خواندن و درک مطلب زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-22]
پ
-
پارساپور، نورالدین
ارائه مدل علی عوامل موثر بر بکارگیری آموزش مداوم ضمن خدمت الکترونیکی در بین کارکنان لیزینگ بانک ملت [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 174-184]
-
پایوا، ورالوسیا
ابزارهای دیجیتال برای توسعه مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 9-22]
-
پاویا، ورا لوسیا
ابزارهای دیجیتال برای توسعه مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 69-82]
-
پتر، جوی ابوسده
تأثیر مدلهای ادغام فناوری بر مربیان و یادگیرندگان در دنیای شبکهای: توسعه پیوندگرایی و مدل TPACK [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 118-127]
-
پیکارد، میشل
فناوری در آموزش زبان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-2]
-
پوررسا، الهام
دیدگاه معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی در مورد چالش ها و توانایی استفاده از کمک موبایل
یادگیری زبان (MALL) در زمینه EFL [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 77-93]
-
پوررضا، رسول
تأثیر آموزش ذهنیت فلسفی بر افزایش اثربخشی شیوه آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 40-58]
-
پورروستایی اردکانی، سعید
طراحی و ارزیابی "دستیار آموزشی موسیقی": دستیار مبتنی بر وب برای تقویت یادگیری موسیقی شناختی و مهارتی در طول COVID-19 [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 170-186]
-
پورفخر، پژمان
بررسی تاثیر استفاده از شبیه ساز مبتنی بر رایانه برمیزان خطای عملکردی دانشجویان کارشناسی بیهوشی در خصوص آماده سازی بیمار جهت انجام انتوباسیون و بهبود مهارت لارنگوسکوپی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 81-89]
ت
-
تاج الدینی، مسعود
تلفیق دیدگاههای حمایتی و متقابل:دیدگاه فراشناختی بر مهارت نوشتاری و خود کار آمدی فراگیران زبان دوم [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 39-64]
-
تراب زاده، شیما
بررسی اضطراب خواندن زبان خارجی در یادگیری زبان با کمک تلفن همراه (MALL): آیا استفاده از فرهنگ لغت الکترونیکی کمکی می کند؟ [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 63-71]
-
تفضلی، دارا
فناوری در آموزش زبان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-2]
-
تقی زاده، عباس
عوامل تاثیرگذار بر پیشرفت تحصیلی فراگیران مقطع متوسطه مراکز آموزش از راه دور شهر کاشان [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 17-28]
ج
-
جانفشان، محمد حسن
سنجش میزان رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی دانشگاه شیراز از آزمایشگاه های مجازی و از راه دور [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-15]
-
جدیدی محمدابادی، اکبر
تجزیه و تحلیل شناسایی ویژگی های اخلاقی MOOC (دوره ها و آنلاین) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 104-112]
-
جعفری، اسماعیل
چالش های یادگیری و فعالیت های عملی برنامه درسی زیست شناسی دوره کارشناسی در شرایط کرونا ویروس [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 87-99]
-
جعفری گهر، منوچهر
سواد رایانه، اطلاعات، و چند رسانه ای مدرسان زبان انگلیسی: طراحی و اعتبار سنجی یک مقیاس سنجش [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 43-54]
-
جعفری گهر، منوچهر
تأثیر آموزش مستقیم راهبردهای خود تنظیمی انگیزشی بر تمایل زبان آموزان ایرانی به برقراری ارتباط (WTC) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 126-139]
ح
-
حاتمی، جواد
ارزیابی کیفیت آموزشهای ارائه شده در مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه تربیت مدرس از منظر دانشجویان و متخصصان آموزشی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 29-38]
-
حافظی، حسین
ساخت، اعتبار و اعتمادیابی الگوی رضایت تدریس برخط در اساتید دورههای مجازی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]
-
حجازی، سمانه
مروری نظام مند بر تحقیقات آموزش الکترونیکی در سازمان های خدماتی (موسسات غیر دانشگاهی) [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 45-69]
-
حیدری، مژگان
فراتحلیلی بر رویکرد یادگیری ترکیبی و بهبود عملکرد یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 39-48]
-
حیدری، مژگان
« ILCT » آزمونی برای سنجش ویژگی های یادگیرنده مستقل در نظام آموزش از دور با شیوه یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 61-72]
-
حق شناس، مریم
A Model for Utilizing Social Softwares in Learning Management System
of E-Learning [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 25-38]
-
حق شناس، مریم
بررسی رفتارهای فراگیران در محیط های آموزشی تعاملی با الگوریتم های داده کاوی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 33-42]
-
حمیدی، فریده
تاثیر رویکرد استم بر مهارت حل مسئله دانش آموزان در آموزش علوم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 144-154]
خ
-
خادمی، نیما
بررسی امکانات آموزش مجازی ریاضی در مقطع ابتدایی
(مطالعه موردی mathsframe.co.uk) [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 23-30]
-
خادمی آستانه، زهرا
مطالعه پدیدارشناسانه جدیت در انجام تکالیف درسی دانشآموزان دوره ابتدایی در کلاسهای مجازی عصر کرونا: چالشها و راهکارها [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
-
خادمی آستانه، زهرا
شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر استقرار «فرهنگ کیفیت» (QC) و عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان. [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 73-91]
-
خدارحمی، سمیه
ساخت، اعتبار و اعتمادیابی الگوی رضایت تدریس برخط در اساتید دورههای مجازی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]
-
خطیب زنجانی، نازیلا
تاثیر آموزش محاورهای چند رسانهای بر افزایش مهارتهای ارتباطی دختران دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 102-110]
-
خطیب زنجانی، نازیلا
بررسی مدل پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان استثنایی استان گیلان [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 48-62]
-
خطیب زنجانی، نازیلا
پداگوژی باز در اندیشه میشل فوکو و ژاک دریدا و تکوین آن در نظام آموزش ازدور [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 189-206]
-
خلیلی شهابی، رقیه
آسیب شناسی سیستم ارزشیابی مجازی در دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 62-72]
د
-
دارایی، محمد رضا
ارائه مدل علی عوامل موثر بر بکارگیری آموزش مداوم ضمن خدمت الکترونیکی در بین کارکنان لیزینگ بانک ملت [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 174-184]
-
دانا، علی
ارزیابی کیفیت آموزشهای ارائه شده در مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه تربیت مدرس از منظر دانشجویان و متخصصان آموزشی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 29-38]
-
دلیربوستانسرایی، سمانه
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش ترکیبی سازمان های آموزشی درراستای اهداف برنامه سیپا (مطالعه موردی : تالاب های بین المللی استان سیستان و بلوچستان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]
-
دوستی، اکرم
شناسایی و واکاوی الزامات کلان آموزش آنلاین در آموزش عالی با تاکید بر اثر پاندمی کرونا [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-38]
-
دولتشاهی، بهروز
رابطه نگرانی از بازگشایی دانشگاه با واکنشهای رفتاری منفی در دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 122-128]
ذ
-
ذوالفقاری، میترا
اثربخشی آموزش مجازی «برنامه نیازسنجی سلامت» بر عملکرد کارشناسان ناظر سلامت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-32]
-
ذوالفقاری، میترا
بررسی تاثیر استفاده از شبیه ساز مبتنی بر رایانه برمیزان خطای عملکردی دانشجویان کارشناسی بیهوشی در خصوص آماده سازی بیمار جهت انجام انتوباسیون و بهبود مهارت لارنگوسکوپی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 81-89]
ر
-
رجایی، مهری
تجربهنگاری جمعی از اعضای هیأتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان
پیرامون راهکارهای کاهش تقلب
در آزمونهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]
-
رحیمی، حمید
تحلیل رابطه بین کیفیت سیستم آموزش الکترونیکی و عملکرد تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه:
دانشجوی دانشگاه کاشان) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 152-161]
-
رحیمی، مهرک
تاثیر نرم افزار شخصی سازی شده خواندن بر تقویت مهارت خواندن و درک مطلب زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-22]
-
رحمتی، رباب
ترسیم نقشه علم سنجی فناوری آموزشی (1999-2022) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 98-110]
-
رحیم جمارونی، هانیه
رابطه نگرانی از بازگشایی دانشگاه با واکنشهای رفتاری منفی در دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 122-128]
-
رزقی شیرسوار، هادی
شناسایی و واکاوی الزامات کلان آموزش آنلاین در آموزش عالی با تاکید بر اثر پاندمی کرونا [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-38]
-
رستمی نژاد، محمد علی
اثربخشی یادگیری ترکیبی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس چندپایه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 100-108]
-
رشیدی هویه، مجید
تجربهنگاری جمعی از اعضای هیأتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان
پیرامون راهکارهای کاهش تقلب
در آزمونهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]
-
رضایی، مهدیه
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش ترکیبی سازمان های آموزشی درراستای اهداف برنامه سیپا (مطالعه موردی : تالاب های بین المللی استان سیستان و بلوچستان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]
-
روحانی راوری، مریم
سواد رایانه، اطلاعات، و چند رسانه ای مدرسان زبان انگلیسی: طراحی و اعتبار سنجی یک مقیاس سنجش [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 43-54]
-
رومن، جاسپین
انعکاس و آشکارسازی خود در تمرین آنلاین زبان خارجی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 83-98]
-
رونالدو کوریا، گومز جونیور
ابزارهای دیجیتال برای توسعه مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 127-139]
ز
-
زاده بابلان، عادل
روابط ساده و چندگانه بین سهولت استفاده ادراک شده و سودمندی ادراک شده با پذیرش الکترونیکی در اساتید دانشگاه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 45-50]
-
زارع، حسین
تحلیل نظامهای آموزشی مبتنی بر آموزش باز: چالشها و فرصتها در حوزه یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 71-86]
-
زندی، بهمن
تحلیل مفهوم کتاب درسی دانشگاهی باز و از دور بر اساس مدل هیبرید و ارائه مدل [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 25-32]
-
زندی، بهمن
بررسی تاثیر چندرسانه ای آموزشی در یادگیری واژگان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 49-58]
-
زندی، بهمن
بررسی ویژگیهای فرهنگی یادگیرندگان آموزش الکترونیکی مطالعه موردی دانشجویان مجازی دانشگاه پیام نور استان خوزستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 41-65]
-
زنگوئی، حمید
پیش بینی دانش آموزان در معرض خطر افت تحصیلی با استفاده از تجزیه و تحلیل یادگیری در سیستم مدیریت یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 32-44]
-
زهدی فسایی، حسین
تجربهنگاری جمعی از اعضای هیأتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان
پیرامون راهکارهای کاهش تقلب
در آزمونهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]
ژ
-
ژوزفین، ریمون
انعکاس و آشکارسازی خود در تمرین آنلاین زبان خارجی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 140-156]
س
-
سالمی، نیکا
شناسایی و واکاوی الزامات کلان آموزش آنلاین در آموزش عالی با تاکید بر اثر پاندمی کرونا [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-38]
-
ستوده نما، الهه
تجربه توسعه حرفه ای مشارکتی در دوره آموزش معلمان CALL ترکیبی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 31-40]
-
سراجی، فرهاد
یادگیری ترکیبی در آموزش از دور: مطالعه تطبیقی چند دانشگاه منتخب [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 9-24]
-
سراجی، فرهاد
چالش های یادگیری آنلاین در آموزش عالی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 16-31]
-
سراجی، فرهاد
بررسی ویژگیهای فرهنگی یادگیرندگان آموزش الکترونیکی مطالعه موردی دانشجویان مجازی دانشگاه پیام نور استان خوزستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 41-65]
-
سرکشیکیان، سید امیر حسین
تأثیر آموزش از راه دور بر انگیزه دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی با تمرکز بر جنسیت [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-97]
-
سرکشیکیان، سید امیر حسین
تأثیر ارزیابی پویا مداخله گرانه از طریق واتس اپ و بیگ بلوبتون بر یادگیری گرامر توسط فراگیران ابرانی زبان انگلیسی به عنوان خارجه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 49-61]
-
سرمدی، محمدرضا
بررسی تاثیر چندرسانه ای آموزشی در یادگیری واژگان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 49-58]
-
سرمدی، محمدرضا
تأثیر آموزش ذهنیت فلسفی بر افزایش اثربخشی شیوه آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 40-58]
-
سرمدی، محمدرضا
تحلیل نظامهای آموزشی مبتنی بر آموزش باز: چالشها و فرصتها در حوزه یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 71-86]
-
سرمدی، محمدرضا
فراترکیب نقش مهارتهای روانشناختی و کانونی مدیران در اجرای یادگیری ترکیبی از منظر پارادایم کوانتمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 151-173]
-
سرمدی، محمدرضا
ساخت، اعتبار و اعتمادیابی الگوی رضایت تدریس برخط در اساتید دورههای مجازی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]
-
سرمدی، محمدرضا
تجزیه و تحلیل شناسایی ویژگی های اخلاقی MOOC (دوره ها و آنلاین) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 104-112]
-
سعید، نسیم
نقش نیازهای روانشناختی در پیش بینی جهت گیری هدف و سلامت روان دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 63-80]
-
سعید، نسیم
اثربخشی آموزش حل مسئله بر کارآفرینی و ابعاد آن و مهارت های حل مسئله در دانش آموزان آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 43-52]
-
سعید، نسیم
طراحی الگوی یادگیری با استفاده از رویکرد ساختارگرایی در محیط یادگیری ترکیبی در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 59-70]
-
سعیدپور، بهمن
بررسی تاثیر چندرسانه ای آموزشی در یادگیری واژگان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 49-58]
-
سعدی پور، اسماعیل
بررسی مولفه های طراحی محیط های آموزش الکترونیکی در آموزش عالی و ارائه چارچوب طراحی آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 9-24]
-
سیکمن، سابین
ما با هم یاد گرفتیم این بهترین تجربه برای من بود: "ایجاد وب سایت در کلاس درس ESL [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 11-30]
-
سلطانی، اصغر
رابطه بین شیوه ارزشیابی الکترونیکی با پذیرش فناوری و رضایتمندی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 66-84]
-
سلطانی، شیوا
اثرات استفاده از GIF های آموزشی برای آموزش تداوم زمان های پیش رونده به زبان آموزان EFL [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 92-103]
-
سلیمی، قاسم
ارزیابی ادراکات، تجارب، کیفیّت مشارکت، عملکرد یادگیری و رضایت دانشجویان از کلاسهای درس معکوس یا وارونه [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 100-116]
-
سلیمی، قاسم
سنجش میزان رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی دانشگاه شیراز از آزمایشگاه های مجازی و از راه دور [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-15]
-
سلیمانی، حسن
سواد رایانه، اطلاعات، و چند رسانه ای مدرسان زبان انگلیسی: طراحی و اعتبار سنجی یک مقیاس سنجش [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 43-54]
-
سلیمانی، حسن
اثر آموزش چند رسانه ای بر بهبود مهارت شنیداری دانش آموزان دبیرستانی ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 59-71]
-
سلیمانی، حسن
دیدگاه معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی در مورد چالش ها و توانایی استفاده از کمک موبایل
یادگیری زبان (MALL) در زمینه EFL [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 77-93]
ش
-
شایسته فر، عباس
نقش عوامل اقتصادی در رشد و توسعه منابع انسانی در دانشگاه های آزاد و از راه دور ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 53-58]
-
شاطرزاده یزدی، زهرا
بررسی چالشها و پیشنهادات دانشجویان مهندسی دانشگاه تهران در رابطه با یادگیری برخط در دوران بحران کرونا: پژوهش آمیخته [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 111-125]
-
شبیری، سیدمحمد
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش ترکیبی سازمان های آموزشی درراستای اهداف برنامه سیپا (مطالعه موردی : تالاب های بین المللی استان سیستان و بلوچستان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]
-
شیخی، سارا
تاثیر قابلیت های بستر الکترونیکی وبینارها در آموزش رسانه های دیجیتال [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 94-101]
-
شریفی، سعید
چالش های یادگیری آنلاین در آموزش عالی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 16-31]
-
شهرکی، فرهاد
تجربهنگاری جمعی از اعضای هیأتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان
پیرامون راهکارهای کاهش تقلب
در آزمونهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]
ص
-
صیادچمنی، سعید
تأثیر آموزش مستقیم راهبردهای خود تنظیمی انگیزشی بر تمایل زبان آموزان ایرانی به برقراری ارتباط (WTC) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 126-139]
-
صادقی، جعفر
تجربهنگاری جمعی از اعضای هیأتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان
پیرامون راهکارهای کاهش تقلب
در آزمونهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]
-
صارمی مفرد، فاطمه
تاثیر قابلیت های بستر الکترونیکی وبینارها در آموزش رسانه های دیجیتال [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 94-101]
-
صباغ زاده، زهرا
دیدگاه کارشناسان و معلمان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به برنامه ی آماده سازی معلم زبان انگلیسی مبتنی بر آموزش انتقادی بر پایه ی فناوری [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 128-143]
-
صدرارحامی، نفیسه
مدلیابی ساختاری وابستگی به شبکههای اجتماعی دانشآموزان با عدم درگیری خانواده با توجه به نقش واسطهای تابآوری [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 140-151]
-
صیف، محمدحسن
ارائه مدل علی عوامل موثر بر بکارگیری آموزش مداوم ضمن خدمت الکترونیکی در بین کارکنان لیزینگ بانک ملت [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 174-184]
-
صیفی، محمد
ارزیابی کیفیت عناصر برنامههای درسی الکترونیکی گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 33-42]
-
صفری، ثنا
تبیین نقش بالندگی اعضای هیات علمی بر سرمایه اجتماعی در بستر آموزش از دور مطالعه موردی : دانشگاه پیام نوراستان تهران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 81-94]
-
صفری، ثنا
تبیین عوامل اثرکذار بر توسعه آموزش ترکیبی در زمینه آموزش عالی
( مورد مطالعه : دانشگاه پیام نور استان تهران) [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 90-99]
-
صفری، فاطمه
تاثیر نرم افزار شخصی سازی شده خواندن بر تقویت مهارت خواندن و درک مطلب زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-22]
-
صفوی، سید علی اکبر
ارزیابی ادراکات، تجارب، کیفیّت مشارکت، عملکرد یادگیری و رضایت دانشجویان از کلاسهای درس معکوس یا وارونه [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 100-116]
-
صفوی، سید علی اکبر
سنجش میزان رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی دانشگاه شیراز از آزمایشگاه های مجازی و از راه دور [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-15]
ض
-
ضابط، حسن
مطالعة پدیدارشناسانه چالش های آموزش و ارزشیابی مجازی در مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمان و والدین [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 9-22]
-
ضابط، حسن
اثربخشی یادگیری ترکیبی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس چندپایه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 100-108]
-
ضرابیان، فروزان
مطالعه تطبیقی سبک های یادگیری دردانشجویان دوره های یادگیری الکترونیکی و عادی دانشگاه پیام نور وارتباط آن با رضایت مندی از کیفیت دوره های تحصیلی آنان [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 49-60]
-
ضرابیان، فروزان
طراحی الگوی یادگیری با استفاده از رویکرد ساختارگرایی در محیط یادگیری ترکیبی در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 59-70]
-
ضرغامی، سعید
تبیین الگوی مفهومی تربیت جنسی در فضای مجازی مبتنی بر فلسفه برای کودکان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 100-115]
ط
-
طالبی، سعید
ارائه مدل علی عوامل موثر بر بکارگیری آموزش مداوم ضمن خدمت الکترونیکی در بین کارکنان لیزینگ بانک ملت [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 174-184]
-
طالبی برکجه، میرمسعود
شیوه ارزشیابی معلمان از عملکرد دانش آموزان در دوران کرونا و چالشها و راهکارها
(بررسی تجربه زیسته والدین، معلمان و متخصصان) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 23-39]
-
طباطبایی لطفی، سید عبدالمجید
تأثیر آموزش از راه دور بر انگیزه دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی با تمرکز بر جنسیت [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-97]
-
طباطبایی لطفی، سید عبدالمجید
تأثیر تکنیک مبتنی بر حافظه و بازی دیجیتال بر آموزش واژگان بر آموزش واژگان به دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی از طریق آموزش از راه دور [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 85-99]
-
طباطبایی لطفی، سید عبدالمجید
تأثیر ارزیابی پویا مداخله گرانه از طریق واتس اپ و بیگ بلوبتون بر یادگیری گرامر توسط فراگیران ابرانی زبان انگلیسی به عنوان خارجه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 49-61]
ظ
-
ظفر، مسعود
رابطه نگرانی از بازگشایی دانشگاه با واکنشهای رفتاری منفی در دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 122-128]
ع
-
عارضی، سوسن
بررسی تاثیر چندرسانه ای آموزشی در یادگیری واژگان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 49-58]
-
عارفی، محبوبه
چالش های یادگیری و فعالیت های عملی برنامه درسی زیست شناسی دوره کارشناسی در شرایط کرونا ویروس [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 87-99]
-
عباسی، صبا
بررسی تاثیر استفاده از شبیه ساز مبتنی بر رایانه برمیزان خطای عملکردی دانشجویان کارشناسی بیهوشی در خصوص آماده سازی بیمار جهت انجام انتوباسیون و بهبود مهارت لارنگوسکوپی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 81-89]
-
عباسی کسانی، حامد
چالش های یادگیری آنلاین در آموزش عالی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 16-31]
-
عبدالحسینی، بیتا
فراترکیب نقش مهارتهای روانشناختی و کانونی مدیران در اجرای یادگیری ترکیبی از منظر پارادایم کوانتمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 151-173]
-
عبدالرحیم زی، وحیدالله
چالش های یادگیری و فعالیت های عملی برنامه درسی زیست شناسی دوره کارشناسی در شرایط کرونا ویروس [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 87-99]
-
عبدالهی، ندا
ارزیابی ادراکات، تجارب، کیفیّت مشارکت، عملکرد یادگیری و رضایت دانشجویان از کلاسهای درس معکوس یا وارونه [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 100-116]
-
عجم، اعظم
نقش گرایش به تفکرانتقادی و خودکارآمدی تحصیلی در پذیرش یادگیری الکترونیکی دانشآموزان پسر پایه دهم رشته های تجربی و ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 55-67]
-
عجم، علی اکبر
تاثیر آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی درس هنر دانش آموزان دختر پایه هفتم متوسطه اول شهرستان گناباد [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 61-74]
-
عجم، علی اکبر
نقش گرایش به تفکرانتقادی و خودکارآمدی تحصیلی در پذیرش یادگیری الکترونیکی دانشآموزان پسر پایه دهم رشته های تجربی و ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 55-67]
-
عجم، علی اکبر
اثربخشی دوره آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه هفتم در زمینه عکاسی در درس هنر [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 72-82]
-
عجم، علی اکبر
مطالعة پدیدارشناسانه چالش های آموزش و ارزشیابی مجازی در مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمان و والدین [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 9-22]
-
عربی، رضا
اثربخشی یادگیری ترکیبی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس چندپایه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 100-108]
-
عرفانی، محترم
نگرش به یادگیری الکترونیکی در دانشگاه فردوسی مشهد: موردی از دانشجویان انگلیسی و مهندسی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 59-69]
-
عظیمی، محمد
مطالعه پدیدارشناسانه جدیت در انجام تکالیف درسی دانشآموزان دوره ابتدایی در کلاسهای مجازی عصر کرونا: چالشها و راهکارها [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
-
عظیمی، محمد
شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر استقرار «فرهنگ کیفیت» (QC) و عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان. [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 73-91]
-
علی نژاد، مهرانگیز
رابطه بین شیوه ارزشیابی الکترونیکی با پذیرش فناوری و رضایتمندی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 66-84]
ف
-
فاتحی راد، ندا
دیدگاه کارشناسان و معلمان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به برنامه ی آماده سازی معلم زبان انگلیسی مبتنی بر آموزش انتقادی بر پایه ی فناوری [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 128-143]
-
فاروقی، آزاده
یک سیستم توصیه بازخورد ضمنی برای دوره های آنلاین آزاد گسترده [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 70-76]
-
فاطمی، سید امید
پیش بینی دانش آموزان در معرض خطر افت تحصیلی با استفاده از تجزیه و تحلیل یادگیری در سیستم مدیریت یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 32-44]
-
فاطمی، سید امید
بررسی چالشها و پیشنهادات دانشجویان مهندسی دانشگاه تهران در رابطه با یادگیری برخط در دوران بحران کرونا: پژوهش آمیخته [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 111-125]
-
فاطمی راد، ندا
تلفیق دیدگاههای حمایتی و متقابل:دیدگاه فراشناختی بر مهارت نوشتاری و خود کار آمدی فراگیران زبان دوم [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 39-64]
-
فتحی واجارگاه، کوروش
چالش های یادگیری و فعالیت های عملی برنامه درسی زیست شناسی دوره کارشناسی در شرایط کرونا ویروس [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 87-99]
-
فرج اللهی، مهران
نقش عوامل اقتصادی در رشد و توسعه منابع انسانی در دانشگاه های آزاد و از راه دور ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 53-58]
-
فرج اللهی، مهران
تأثیر آموزش ذهنیت فلسفی بر افزایش اثربخشی شیوه آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 40-58]
-
فرج اللهی، مهران
ساخت، اعتبار و اعتمادیابی الگوی رضایت تدریس برخط در اساتید دورههای مجازی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]
-
فرج الهی، مهران
رابطه یادگیری خودراهبر ، فناوری اطلاعات و ارتباطات و انگیزه تحصیلی با برنامه درسی کارآفرین در آموزش از دور [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 55-60]
-
فرزانفر، جواد
اثربخشی دوره آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه هفتم در زمینه عکاسی در درس هنر [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 72-82]
-
فرمهینی فراهانی، محسن
تبیین الگوی مفهومی تربیت جنسی در فضای مجازی مبتنی بر فلسفه برای کودکان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 100-115]
-
فلاد، آیستوند
خودکارآمدی معلمان پیش از خدمت در استفاده از نرم افزار منبع باز برای یادگیری در ایالت لاگوس [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 155-108]
-
فناخسرو، محبوبه
تاثیر آموزش ترکیبی مبتنی بر هوشهای چندگانه بر میزان یادگیری [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 39-48]
ق
-
قاجاریه، امیر
ارزیابی پویای گروهی تجمعی مبتنی بر MALL در آموزش از راه دور: مورد آموزش از راه دور در ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 135-150]
-
قائدی، یحیی
تبیین الگوی مفهومی تربیت جنسی در فضای مجازی مبتنی بر فلسفه برای کودکان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 100-115]
-
قپانچی، ضرغام
نگرش به یادگیری الکترونیکی در دانشگاه فردوسی مشهد: موردی از دانشجویان انگلیسی و مهندسی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 59-69]
-
قدردان، مجید
تجربهنگاری جمعی از اعضای هیأتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان
پیرامون راهکارهای کاهش تقلب
در آزمونهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]
-
قربانی پیرعلیدهی، آزاده
تحلیل چالش های آموزش مجازی در مدارس استثنائی استان گیلان از دیدگاه معلمان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 117-129]
-
قربانی پیرعلیدهی، آزاده
بررسی مدل پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان استثنایی استان گیلان [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 48-62]
-
قربانی پیرعلیدهی، فاطمه
بررسی مدل پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان استثنایی استان گیلان [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 48-62]
-
قریشی، سید علی
کووید و چالشهای آموزش از راه دور از دیدگاه دانشجویان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 99-115]
-
قریشی، سما
بررسی چالشها و پیشنهادات دانشجویان مهندسی دانشگاه تهران در رابطه با یادگیری برخط در دوران بحران کرونا: پژوهش آمیخته [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 111-125]
-
قوامی، لیلا
اثربخشی آموزش مجازی «برنامه نیازسنجی سلامت» بر عملکرد کارشناسان ناظر سلامت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-32]
ک
-
کاظمی، یحیی
تجربهنگاری جمعی از اعضای هیأتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان
پیرامون راهکارهای کاهش تقلب
در آزمونهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]
-
کیانی، مژده
مطلوبیت مولفههای کیفیت آموزش الکترونیک
دانشگاه پیام نور از منظر دانشجویان LMS [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
-
کدخدا، امیر محمد
تاثیر رویکرد استم بر مهارت حل مسئله دانش آموزان در آموزش علوم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 144-154]
-
کرد میرزا نیکوزاده، عزت الله
ارائه مدل علی تأثیر درگیری تحصیلی بر خودتنظیمی تحصیلی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش واسطهای الگوهای ارتباطی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 25-34]
-
کریمی، امیر
ترسیم نقشه علم سنجی فناوری آموزشی (1999-2022) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 98-110]
-
کنسولو، داگلاس آلتامیرو
زبان های خارجی و یادگیری به کمک کامپیوتر: اصول جدید برای ارزیابی زبان در Teletandem؟ [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 157-168]
گ
-
گودرزی، ندا
رابطه نگرانی از بازگشایی دانشگاه با واکنشهای رفتاری منفی در دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 122-128]
-
گومز، جونیر
ابزارهای دیجیتال برای توسعه مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 69-82]
ل
-
لاریجانی، مریم
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش ترکیبی سازمان های آموزشی درراستای اهداف برنامه سیپا (مطالعه موردی : تالاب های بین المللی استان سیستان و بلوچستان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-19]
م
-
مارانی، سیده سوسن
تجربه توسعه حرفه ای مشارکتی در دوره آموزش معلمان CALL ترکیبی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 31-40]
-
مارتل، وندی
ما با هم یاد گرفتیم این بهترین تجربه برای من بود: "ایجاد وب سایت در کلاس درس ESL [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 11-30]
-
مالکی، مائده
ارزیابی کیفیت آموزشهای ارائه شده در مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه تربیت مدرس از منظر دانشجویان و متخصصان آموزشی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 29-38]
-
محدث، محمدجواد
مروری نظام مند بر تحقیقات آموزش الکترونیکی در سازمان های خدماتی (موسسات غیر دانشگاهی) [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 45-69]
-
محسنی، احمد
اثرات استفاده از GIF های آموزشی برای آموزش تداوم زمان های پیش رونده به زبان آموزان EFL [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 92-103]
-
محفوظی فرد، سمیرا
تلفیق دیدگاههای حمایتی و متقابل:دیدگاه فراشناختی بر مهارت نوشتاری و خود کار آمدی فراگیران زبان دوم [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 39-64]
-
محمدیان، راشد
طراحی و ارزیابی "دستیار آموزشی موسیقی": دستیار مبتنی بر وب برای تقویت یادگیری موسیقی شناختی و مهارتی در طول COVID-19 [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 170-186]
-
محمدی زنوزق، زهره
بررسی اضطراب خواندن زبان خارجی در یادگیری زبان با کمک تلفن همراه (MALL): آیا استفاده از فرهنگ لغت الکترونیکی کمکی می کند؟ [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 63-71]
-
محمودی، مهدی
تاثیر آموزش محاورهای چند رسانهای بر افزایش مهارتهای ارتباطی دختران دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 102-110]
-
محمودی، مهدی
تاثیر نرمافزارهای آموزشی بر مهارت حل مساله ریاضی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 10-22]
-
مدنی، احمد
تحلیل رابطه بین کیفیت سیستم آموزش الکترونیکی و عملکرد تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه:
دانشجوی دانشگاه کاشان) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 152-161]
-
مذهب، محمد امین
ارزیابی پویای گروهی تجمعی مبتنی بر MALL در آموزش از راه دور: مورد آموزش از راه دور در ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 135-150]
-
مرادی، پرهام
یک سیستم توصیه بازخورد ضمنی برای دوره های آنلاین آزاد گسترده [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 70-76]
-
مرادی، محمدرضا
بررسی ویژگیهای فرهنگی یادگیرندگان آموزش الکترونیکی مطالعه موردی دانشجویان مجازی دانشگاه پیام نور استان خوزستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 41-65]
-
مرادی، مهسا
بررسی مولفه های طراحی محیط های آموزش الکترونیکی در آموزش عالی و ارائه چارچوب طراحی آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 9-24]
-
میرسیافی، شورا
اثر آموزش چند رسانه ای بر بهبود مهارت شنیداری دانش آموزان دبیرستانی ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 59-71]
-
میرغفاری، فاطمه
سنجش میزان رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی دانشگاه شیراز از آزمایشگاه های مجازی و از راه دور [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-15]
-
مسافری، محبوبه
رابطه بین شیوه ارزشیابی الکترونیکی با پذیرش فناوری و رضایتمندی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 66-84]
-
مظاهری دشت ارژندی، مهرداد
تجربهنگاری جمعی از اعضای هیأتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان
پیرامون راهکارهای کاهش تقلب
در آزمونهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]
-
معصومی فرد، میترا
ارزیابی کیفیت عناصر برنامههای درسی الکترونیکی گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 33-42]
-
معصومی فرد، مرجان
تحلیل چالش های آموزش مجازی در مدارس استثنائی استان گیلان از دیدگاه معلمان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 117-129]
-
معصومی فرد، مرجان
تاثیر آموزش محاورهای چند رسانهای بر افزایش مهارتهای ارتباطی دختران دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 102-110]
-
معصومی فرد، مرجان
تأثیر آموزش ذهنیت فلسفی بر افزایش اثربخشی شیوه آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 40-58]
-
معصومی فرد، مرجان
تحلیل نظامهای آموزشی مبتنی بر آموزش باز: چالشها و فرصتها در حوزه یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 71-86]
-
معصومی فرد، مرجان
پداگوژی باز در اندیشه میشل فوکو و ژاک دریدا و تکوین آن در نظام آموزش ازدور [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 189-206]
-
معصومی فرد، مرجان
تاثیر نرمافزارهای آموزشی بر مهارت حل مساله ریاضی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 10-22]
-
معصومی فرد، مرجان
تجزیه و تحلیل شناسایی ویژگی های اخلاقی MOOC (دوره ها و آنلاین) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 104-112]
-
معصومی قرد، مرجان
ارائه الگوی ارتقای کیفیت آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 51-62]
-
معینی کیا، مهدی
روابط ساده و چندگانه بین سهولت استفاده ادراک شده و سودمندی ادراک شده با پذیرش الکترونیکی در اساتید دانشگاه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 45-50]
-
ملکی، حمید
پداگوژی باز در اندیشه میشل فوکو و ژاک دریدا و تکوین آن در نظام آموزش ازدور [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 189-206]
-
منتظر، غلامعلی
بهبود کیفیت وب سایت دانشگاه با استفاده از مدل رتبه بندی اولویت فازی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 9-30]
-
منصوری بیرجندی، محمدعلی
تجربهنگاری جمعی از اعضای هیأتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان
پیرامون راهکارهای کاهش تقلب
در آزمونهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]
-
مهاجر، سمیرا
ارزیابی پویای گروهی تجمعی مبتنی بر MALL در آموزش از راه دور: مورد آموزش از راه دور در ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 135-150]
-
مهدی زاده، مهدیه
تاثیر آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی درس هنر دانش آموزان دختر پایه هفتم متوسطه اول شهرستان گناباد [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 61-74]
-
مهدی زاده، مهدیه
اثربخشی دوره آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه هفتم در زمینه عکاسی در درس هنر [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 72-82]
-
مهدی زاده، مهدیه
تاثیر آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی درس هنر دانش آموزان دختر پایه هفتم متوسطه اول شهرستان گناباد [(مقالات آماده انتشار)]
-
مهدوی نسب، یوسف
بررسی مولفه های طراحی محیط های آموزش الکترونیکی در آموزش عالی و ارائه چارچوب طراحی آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 9-24]
-
مهرابی، مانوش
تحلیل مفهوم کتاب درسی دانشگاهی باز و از دور بر اساس مدل هیبرید و ارائه مدل [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 25-32]
-
مهرجو، مهری
تجربهنگاری جمعی از اعضای هیأتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان
پیرامون راهکارهای کاهش تقلب
در آزمونهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]
-
مهنا، شهرام
تجربهنگاری جمعی از اعضای هیأتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان
پیرامون راهکارهای کاهش تقلب
در آزمونهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]
-
مؤدب، متینه
تأثیر آموزش از راه دور بر انگیزه دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی با تمرکز بر جنسیت [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-97]
-
موسی پور، نعمت اله
ارزیابی کیفیت عناصر برنامههای درسی الکترونیکی گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 33-42]
ن
-
نارنجی ثانی، فاطمه
مروری نظام مند بر تحقیقات آموزش الکترونیکی در سازمان های خدماتی (موسسات غیر دانشگاهی) [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 45-69]
-
ناطقی، فائزه
ارزیابی کیفیت عناصر برنامههای درسی الکترونیکی گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 33-42]
-
نامی، فاطمه
تجربه توسعه حرفه ای مشارکتی در دوره آموزش معلمان CALL ترکیبی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 31-40]
-
نامی، فاطمه
تجربه توسعه حرفه ای در آموزش ترکیبی معلمان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 111-121]
-
نامجو، علیرضا
بررسی رفتارهای فراگیران در محیط های آموزشی تعاملی با الگوریتم های داده کاوی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 33-42]
-
نامور، جعفر
شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر استقرار «فرهنگ کیفیت» (QC) و عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان. [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 73-91]
-
نجفی، حسین
فراتحلیلی بر رویکرد یادگیری ترکیبی و بهبود عملکرد یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 39-48]
-
نسائی، مریم
مطالعة پدیدارشناسانه چالش های آموزش و ارزشیابی مجازی در مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمان و والدین [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 9-22]
-
نصرتی کوهساره، مینا
مطالعه پدیدارشناسانه جدیت در انجام تکالیف درسی دانشآموزان دوره ابتدایی در کلاسهای مجازی عصر کرونا: چالشها و راهکارها [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
-
نصرتی هشی، کمال
شیوه ارزشیابی معلمان از عملکرد دانش آموزان در دوران کرونا و چالشها و راهکارها
(بررسی تجربه زیسته والدین، معلمان و متخصصان) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 23-39]
-
نصرتی هشی، کمال
مطالعه پدیدارشناسانه جدیت در انجام تکالیف درسی دانشآموزان دوره ابتدایی در کلاسهای مجازی عصر کرونا: چالشها و راهکارها [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
-
نصرتی هشی، کمال
شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر استقرار «فرهنگ کیفیت» (QC) و عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان. [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 73-91]
-
نعمت تبریزی، امیررضا
تأثیر آموزش مستقیم راهبردهای خود تنظیمی انگیزشی بر تمایل زبان آموزان ایرانی به برقراری ارتباط (WTC) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 126-139]
-
نقش، سیمین
رابطه یادگیری خودراهبر ، فناوری اطلاعات و ارتباطات و انگیزه تحصیلی با برنامه درسی کارآفرین در آموزش از دور [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 55-60]
-
نورآبادی، سولماز
تاثیر آموزش ترکیبی مبتنی بر هوشهای چندگانه بر میزان یادگیری [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 39-48]
-
نورانی، خدیجه
بررسی ویژگیهای فرهنگی یادگیرندگان آموزش الکترونیکی مطالعه موردی دانشجویان مجازی دانشگاه پیام نور استان خوزستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 41-65]
-
نورانی، سیده فاطمه
کووید و چالشهای آموزش از راه دور از دیدگاه دانشجویان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 99-115]
-
نوروزی، محمد
تأثیر ارزیابی پویا مداخله گرانه از طریق واتس اپ و بیگ بلوبتون بر یادگیری گرامر توسط فراگیران ابرانی زبان انگلیسی به عنوان خارجه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 49-61]
-
نوروززاده، رضا
رابطه سبک های تفکر و ویژگیهای کارآفرینی اعضا هیات علمی در نظام آموزش از دور بایرام آقاپور ، رضا نوروززاده [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 31-44]
-
نوروزی لارکی، فرزانه
تاثیر رویکرد استم بر مهارت حل مسئله دانش آموزان در آموزش علوم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 144-154]
و
-
واحدی، مجید
بررسی و شناسایی موانع یادگیری الکترونیکی دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریز و ارائه الگو [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 65-80]
-
ورا لوسیا، منزز د اولیویرا و پایوا
ابزارهای دیجیتال برای توسعه مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 127-139]
-
ولوی، پروانه
بررسی تجربه آموزگاران از آموزش به دانش آموزان دو زبانه (مطالعه ی پدیدارشناختی) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 108-116]
ه
-
هاشم نیا، شهرام
شناسایی و واکاوی الزامات کلان آموزش آنلاین در آموزش عالی با تاکید بر اثر پاندمی کرونا [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-38]
-
هیچام، بوخچبا
استفاده از فناوری کمکی نوشتن برای بهبود عملکرد دانشجویان دانشگاه EFL [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 113-126]
-
هیچام، بوکچبا
استفاده از فناوری کمکی نوشتن برای بهبود عملکرد دانشجویان دانشگاه [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 55-68]
ی
-
یعقوبی، حمید
رابطه نگرانی از بازگشایی دانشگاه با واکنشهای رفتاری منفی در دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 122-128]